FITNESS

Η αεροβική αποτελεί το είδος της γυμναστικής όπου μέσα από πλήθος συνδυασμένων ασκήσεων αυξάνεται ο καρδιακός παλμός και  οι ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού για οξυγόνο. Με έντονη μουσική και ευχάριστη διάθεση επιτυγχάνουμε τη διάπλαση του σώματός σας με  απώλεια βάρους, μείωση λίπους και μυική ενδυνάμωση, τη βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης αλλά και ταυτόχρονα την ψυχική σας ανάταση καθώς η αεροβική άσκηση λειτουργεί αγχολυτικά και επιπλέον ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση.

trx

TOTAL BODY: Είναι φυσική δραστηριότητα που περιλαμβάνει την κινητοποίηση και την μυική τόνωση όλων των μυικών ομάδων με την χρήση αλτήρων,λάστιχων,fitball κλπ.

aerobic_1

CROSS TRAIΝING: Το cross training αποτελεί μία ακόμα καινούρια μέθοδο γυμναστικής που συνδυάζει την αερόβια άσκηση με την μυική ενδυνάμωση. Αποτελεί κυκλικό τρόπο εκγύμνασης,ξεκινώντας με ολιγόλεπτη προθέρμανση και καταλήγοντας σε ολιγόλεπτη αποθεραπεία. Αν αναζητάτε κάτι να σας ενθουσιάσε, το cross training είναι η πιο σίγουρη επιλογή  καθώς η γρήγορη εναλλαγή ασκήσεων θα σας προσφέρει μοναδικές εμπειρίες.

aerobic_2

PILATES: To Pilates αποτελεί τη μέθοδο γυμναστικής που απαιτεί περισσότερο από κάθε άλλη μέθοδο το συνδυασμό των κινήσεων του σώματος με την πνευματική συγκέντρωση. Απευθύνεται σε όλους εσάς που επιθυμείτε την διάπλαση του σώματός σας μέσα από την εξάσκηση του πνεύματός σας, χρησιμοποιώντας τους μύες σας με ρυθμό ανάλογο με το επίπεδό σας και την ένταση που επιθυμείτε να προσδώσετε στις κινήσεις σας.

aerobic_3

TRX: Το TRX αποτελεί μία από τις πιο διαδεδομένες μορφές άσκησης τα τελευταία χρόνια και πραγματοποιείται με τη χρήση ενός ιμάντα. Διακρίνεται για το πλούσιο ασκησιολόγιο που διαθέτει το οποίο μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και το επίπεδο του αθλουμένου, οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος.Αξιοσημείωτα είναι τα οφέλη του γιατί εκτός από την απόκτηση δύναμης και ισορροπίας προσφέρει  μυική υπερτροφία καθώς αυξάνει σημαντικά την καύση αποθηκευμένου λίπους.

aerobic_4

CIRCUIT TRAINING: Κυκλική είναι η προπόνηση που χαρακτηρίζεται από την διαδοχηκή εκτέλεση μιας σειράς ασκήσεων χωρίς διάλειμμα .Κάθε άσκηση αποκαλείται στάθμος και η εκτέλεση όλων των ασκήσεων από μια φορά ,αποτελεί τον κύκλο

CARDIO: Είναι ο τύπος εκείνος της άσκησης όπου μέσω χορογραφημένων βημάτων και διάρκειας 50″ περίπου έχει στόχο την βελτίωση της μέγιστης πρόσληψης οξυγόνου.